Swipe4Work nieuwe shirtsponsor voor JO17

Swipe4WorkDe visie van Swipe4Work is het gemiddelde werkgeluk verhogen met een passende baan. Meer daarover lees je verderop. Hoe ze het geluk van VV Eenrum verhoogden? Door shirtsponsor te worden van onze JO17. Mattheüs Nubé van Swipe4Work, wiens hart al vanaf opgroeien roodzwart kleurt, was op ons sportpark aanwezig om op de foto te gaan met de prachtige nieuwe voetbalshirts!

VV Eenrum is trots op en blij met haar partners. En we verwelkomen Swipe4Work dan ook van harte als shirtsponsor van JO17.

Wie is dan Swipe4Work?
Swipe4Work gunt iedereen een droombaan. Mensen besteden zoveel tijd per week aan werk, Swipe4Work vindt dat je energie en voldoening moet krijgen van een matchende functie en werkgever. Zij zagen een steeds grotere kloof ontstaan tussen werkgevers en (latent) werkzoekenden. Werkgevers hebben last van de krapte op de arbeidsmarkt, werkzoekenden worden lastig gevallen door Recruiters en zien door de bomen het bos niet meer op job boards. Hier moest verandering in komen, aldus Swipe4Work! Op basis van gelijkheid, objectieve matching data en met een laagdrempelige app om in contact te komen. En met succes, want vele werkgevers en potentiële werknemens weten Swipe4Work te vinden en gebruiken.

Het logo van Swipe4Work zal de komende 4 jaar met trots prijken op de borst van de jongemannen van JO17. Veel dank aan Swipe4Work!

Swipe4Work nieuwe shirtsponsor voor JO17