VV Eenrum zet scheidsrechters in het zonnetje

Bij VV Eenrum stonden afgelopen weekend de scheidsrechters in het zonnetje.

Tijdens de jaarlijkse Week van de Scheidsrechter, landelijk georganiseerd door de KNVB, worden (assistent-) scheidsrechters massaal bedankt voor hun tomeloze inzet voor het voetbal. “We zijn enorm blij en trots dat we elke zaterdag, weer of geen weer, op onze scheidsrechters kunnen rekenen,” stelt bestuurslid voetbalzaken Janet Toonder. In Eenrum stond er afgelopen zaterdag voor alle jeugd- en volwassen arbiters een presentje klaar. Ook werden in het Eric Schoenmakers Sportcafé aan een jonge garde scheidsrechters nieuwe scheidsrechter tenues uitgereikt. “Zonder scheidsrechters zijn wij nergens”, vertelt Karen Hollewand, voorzitter van de Jeugdcommissie. “En het is mooi om te zien dat we elk seizoen weer jonge jeugdspelers aan onze groep scheidsrechters kunnen toevoegen.” Remon Prins (13 jaar) is vorig seizoen begonnen met de begeleiding van wedstrijden. “Ik vind het leuk om met voetbal bezig te zijn, naast mijn eigen wedstrijden. Ik kijk er naar uit om straks ook groot veld te gaan fluiten.”

VV Eenrum zet scheidsrechters in het zonnetje