STEM op VV Eenrum

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2023 is van start!

Stemmen
Rabobank leden van Noordenveld West Groningen brengen van 4 tot en met 26 september hun stem uit op de deelnemende clubs die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt. Je kunt op 3 clubs stemmen.

Hoe kan je stemmen
Om te stemmen moet je inloggen op Rabobankieren, naar Service gaan en vervolgens naar Lidmaatschap en Rabo Clubsupport.
Je kunt ook stemmen via internet door in te loggen op www.rabobank.nl/clubsupport.
Iedereen met een rekening bij de Rabobank kan gratis lid worden van die bank en één stem op de favoriete vereniging uitbrengen.

Let op!
Helaas kan een aantal leden uit de gemeente Het Hogeland niet stemmen op de deelnemende clubs in hun omgeving.
Herken jij dit en heb je nog niet gestemd? Neem contact met de Rabobank klantenservice (088) 7226600. Zij kunnen jouw lidmaatschap controleren en aanpassen, zodat je alsnog kunt stemmen op VV Eenrum en andere clubs in jouw omgeving. Stemmen kan nog tot en met 26 september.

STEM op VV Eenrum