OPROEP: zaterdag 24 juni klusdag op het sportpark

Het is tijd om de handen uit de mouwen te steken! Komende zaterdag 24 jun i is klusdag bij VV Eenrum. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze club een prachtige plek blijft om van te genieten. Ieder jaar organiseren we een klusdag om verschillende onderhoudstaken en verbeteringen aan te pakken. Of je nu een speler, supporter, ouder, coach of gewoon een enthousiast lid van de club bent, jouw hulp is van onschatbare waarde!

Hier zijn een paar redenen waarom jouw deelname belangrijk is:

1. Door samen te werken, kunnen we onze sportfaciliteiten opknappen en onderhouden.

2. Klusdagen zijn geweldige gelegenheden om elkaar te ontmoeten. Samen werken aan een gemeenschappelijk doel bevordert de saamhorigheid en trots die we voelen voor onze club.

3. Door zelf de handen uit de mouwen te steken, kunnen we kosten besparen op het inhuren van professionele diensten. Het geld dat we hierdoor besparen, kan worden geïnvesteerd in andere belangrijke aspecten van onze club.

Dit is een oproep aan alle vrijwilligers, handige klussers en mensen die gewoon willen helpen. We hebben mensen nodig voor taken zoals schilderen van de veranda, maar ook het plaatsen van stempels onder de kantine. Er zijn nog meer openstaande klussen, we horen graag wat jij kunt en wilt doen! Helpen mag de hele dag, maar kan ook van 9 uur tot 12 uur of van 12 uur tot 16 uur. Alle uurtjes zijn welkom. Doe je mee? Meld je dan aan door een mail te sturen naar algemeenbestuur@vveenrum.nl

#samendoenisbeter

OPROEP: zaterdag 24 juni klusdag op het sportpark